.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه دانشجویان دانشگاه کشاورزی در بی توجهی به مزار شهدا
متن

جمعي از دانشجويان دانشگاه كشاورزي با صدور بيانيه اي از بي توجهي مسئولان دانشگاه به مزار شهداي گمنام اين دانشگاه  انتقاد كردند.

به گزارش شمال نيوز، متن بيانيه دانشجويان اين دانشگاه به شرح ذيل است:

روزي که ابدان مطهردو شهيد گمنام -و البته نامي تر از همه ما مدعيان- در ميان سلام و صلوات حاضرين -بالاخص مسئولين نامي دانشگاه- در محوطه دانشگاه کشاورزي ساري به خاک سپرده مي شد، شايد هيچ کس گمان نمي کرد پس از گذشت مدت مديدي از اين تدفين باشکوه، مزار اين فرزندان حقيقي روح الله همچنان غريبانه در آغوش باد و بوران و آماج گستاخي ما مدعيان پاسداري از آرمان شهدا باشد! مايي که مدعي ادامه دادن راه آن عزيزان هستيم، مايي که از سامان دادن آن قبور نوراني -که کمترين کار ممکن است- نيز عاجزيم،!

در دانشگاهي که بايد به فکررشد دانش و فرهنگ ديني و تحقق مطالبات رهبري باشد، تلاش زيادي مصروف ساخت بناي ساختمان هاي جديد وبي مصرف مي شود، اما دردا و دريغا از سقفي و سايه باني که تربت پاک شهدا را از آفتاب و باد و باران مصون دارد. در کنار اين ساختمان ها که با رشد قارچ گونه -که ان شاء الله به قصد قربت است- سر از خاک بر مي آورند، آيا اينان به قدر يک سقف هم سهم ندارند؟!!! که به فرموده رهبرعزيزمان: «عظمت ما بخاطر شهادت جوانان و فرزندان اين ملت است». و چه عظمتي....!!!

مسئولين محترم و دل سوز!

يادمان نمي رود که چه ولوله و سر و صدايي براي آوردن شهدا به اين دانشگاه به راه انداختيد، سخنان و وعده هايي که بدين مضمون در ذهنمان مانده است که: «بيش از اين قرار نيست شهدا غريب بمانند.» وچه نماندند...!!!

گمان مي کنيم اين شهدا آرزو مي کنند که اي کاش زير همان خاک هاي گرم طلاييه و شلمچه و مجنون و شرهاني مانده بودند تا در اوج گمنامي مادر سادات حضرت زهرا سلام اله عليها زائر آنها باشد، تا اينکه بدون هيچ احترامي و سرپناهي در دانشگاه ساري رها شوند و کوس انقلابي گري ما گوش فلک را کر کند .

و البته جاي اين سوال نيز هست که بنياد حفظ آثار در راستاي انجام وظايف محوله خود، در اين مقوله چه تلاشهايي را انجام داده است؟

کاش در جلسه با استاندار کسي بود تا سنگ مزار شهدا را بر سينه بزند و براي آنها هم طلب مساعدت نمايد(کار برعکس شده) اينها کس و کار ندارند،خدا که دارند!

خودمانيم، اين دو شهيد را غريب گير آورديد والا ...

در پايان از همه نهادهاي مسئول و از کساني که بر صندلي رياست و معاونت و صدارت اين نهادها مغرورانه تکيه زده اند مي خواهيم که اگر به وظايف قانوني خود آشنا نيستند و عمل نمي کنند، لا اقل به وظيفه ديني و اخلاقي خود عمل نموده و هرچه زودتر به سامان دهي مزار نوراني شهدا اقدام نمايند.

اگر باز هم روضه روضه ي بي پولي دانشگاه است (هر چند که باورمان نمي شود ) ولي بفرماييد تا گلريزان به پا کنيم و مزار شهدا را از اين وضعيت در آوريم.

آقايان فراموش نکنند اين دو بزرگوار به خورشيد فخر ميفروشند و بر زمين و زمان منت دارند پس بر ذهنتان نگذرد که منت داشته باشيد. از صدقه ي بي سري شهداست که حالا نان ميخوريد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 ارديبهشت 1389
هر وقت به اصطلاح مسئولان مازندرانی جسد شیطان صفت اعدامی ومتجاوز به نوامیس مسلمین را از نزدیکی مزار سردار ملی "شهیدحاج حسین بصیر" خارج نمودند به شما (دانشجویان) هم پاسخ میدند.؟؟؟
يوسف 5 ارديبهشت 1389
بياد همه شهدا باشيم گلزار اين شهيدان را در خور شان نشان درست و معماري كنيم
فضاي معنوي خوبي در دانشگاه ايجاد شده است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.